Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Üdvözöljük a SÜDA Hungary oldalán és webshopjában!

Kérjük, figyelmesen olvassa el az alábbi Általános Szerződési Feltételeket (a továbbiakban: ÁSZF), mielőtt használja weboldalunkat (www.suedahungary.hu) és vásárol termékeinkből. A weboldal használatával és a vásárlás lebonyolításával Ön elfogadja ezen feltételeket. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal. A szerződés nyelve: magyar

 

1. Szolgáltató adatai

Cégnév: Podo-Way Kft.

Székhely: 2500 Esztergom, Balassa Bálint utca 31.B.

Adószám: 32557604-2-11

Cégjegyzékszám: 11-09-031002

E-mail: info@suedahungary.hu

Telefon: +36303775240

 

Tárhelyszolgáltató adatai:

Név: 3 in 1 Hosting Bt.

Székhely: 2310 Szigetszentmiklós, Dévai utca 10/A

Elérhetősége: https://megacp.com/contactinfo.php

Cégjegyzékszám: 13-06-055290

Adószám: 22206118-2-13

 

2. Alapvető rendelkezések

2.1. Hivatkozás a jogszabályokra:

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2. A szabályzat módosíthatósága.

Jelen Általános Szerződési Feltételeket kizárólag a Szolgáltató illetékesei módosíthatják. A módosítások elsősorban csak akkor következnek be, ha a törvényi szabályozás erről rendelkezik, vagy a törvényi szabályozás módosul.

Ha módosításra kerül sor, a már nem hatályos ÁSZF-et archiváljuk és elérhetővé tesszük, annak érdekében, hogy a módosítás előtt keletkezett esetleges jogviták esetén élő ÁSZF elérhető legyen.

2.3. A weboldal és annak tartalma

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

2.4. ÁSZF hatálya, elfogadása

A Vásárló és a Szolgáltató között létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF a Vásárlót és a Szolgáltatót illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják. Adatvédelmi szabályzat, Sütik, cookie- k használatának szabályzata, Adattörlési kérelem, amely a láblécben található!

Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A webáruházunkon keresztül történő vásárlással Ön elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul az Ön és a Szolgáltató között létrejövő szerződés részét képezi.

 

3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

A suedahungary.hu honlapon a

  • SÜDA -t, mint céget,
  • termékeit ismertetjük meg az ide látogatókkal,
  • akadémiánkon jelentkezhetnek ismereteik bővítésére.
  • A suedahungary.hu oldal webáruházként működik. De lehetőség van a termékekkel kapcsolatban egyedi árajánlat kérésre.

3.1.A honlapon a megvásárolható termékek/szolgáltatások lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél/szolgáltatásoknál szereplő leírásokban adunk tájékoztatást. Termékoldal, Termékleírások, Webshop, Akadémia.

3.2. Akadémia, Felnőttképzés

A felnőttképzést a 2013.évi LXXVII. törvény a felnőttképzési törvény végrehajtásáról szóló 11/2020.(II.7) kormányrendelet szabályozza.

Az Akadémia oldalon jelentkezhet online és gyakorlati továbbképzésre, tájékoztató előadásra. Jelentkezni a jelentkezési lap kitöltésével lehet. Név, telefonszám, e-mail cím, kiválasztott képzés.

A 11/2020(II.7.) kormányrendeletben módosított rendelkezések értelmében kérhető

  • Név, Cégnév
  • Születési név
  • Anyja neve
  • Születési ország
  • Szül. hely idő
  • Adószám
  • Székhely címe
  • Foglalási díj

A felnőttképzési tevékenység OSAP szerint statisztikai célú adatszolgáltatásra kötelezett, melyet a felnőttképzés adatszolgáltatási rendszerén keresztül teljesít. Ezt a szerződéskötéstől számított 8.év utolsó napjáig megőrzi.

A jelentkezéssel elfogadja az ÁFSZ-t és az adatvédelmi tájékoztatót.

A jelentkező jogai és kötelezettségei közé tartozik, hogy a képzésen részt vegyen, jegyzeteljen, a kiadott képzési anyagokat kizárólag csak saját célra használja. Tilos a képzési anyagokat sokszorosítani, terjeszteni 3.félnek átadni sem ingyenesen, sem pénzért.

Fotó, hang és videofelvétel készítése csak a szolgáltató (Torma Lászlóné E.V.) írásbeli engedélyével lehetséges!

Amennyiben a szerzői jogokat megsérti a jelentkező, felfüggesztésre kerül részvétele és a részvételi díj nem jár vissza.

Tanúsítvány kiadására akkor kerül sor, ha a jelentkező az egész képzésen jelen volt.

Elállási jog

45/2014 (II.26) kormányrendelet 2.sz melléklet – a résztvevő vagy nyilatkozat mintán keresztül vagy e-mailben nyilatkozik a képzés lemondásáról. Ezt 14 napon belül megteheti.

A szervező jogai, kötelezettségei elállásnál

14 napon belüli lemondás esetén- a képzés 100%-át visszatéríti

7. naptári napon belüli lemondás esetén- a 75%-át visszatéríti

1. naptári napon belüli lemondás esetén- nem térít vissza semmit

Ha a résztvevő nem jelenik meg a képzésen- nem térít vissza semmit a szolgáltató.

Szolgáltató neve: Torma Lászlóné E.V.

Speciális lábápoló mester

Speciális lábápoló mester vizsgabizottsági tag

Székhely/ Telephely: Szentgyörgymezői Szépség- és Egészségház épületében

2500 Esztergom, Balassa Bálint utca 31.B.

Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2022/001085

Adószám: 60408332-1-31

Telefon: +36 30 377 5240

E-mail: akademia@suedahungary.hu

3.3. Egyedi árajánlat

Amennyiben olyan terméket szeretne megvásárolni, amire ki van írva, hogy kérjen egyedi árajánlatot, a hozzánk beérkezett üzenetére e-mailben vagy telefonon válaszolunk.

Bizonyos termékek szállítási ideje általában 4-6 hét, és ha az importőrnél nincs készleten, akkor Németországból kerül behozatalra az áru. A szállítási költség és az Euro ingadozása miatt szükséges az egyedi árajánlat kérése.

3.4. Az adatbeviteli hibák javítása – felelősség a megadott adatok valóságáért

Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani. Az Szolgáltató a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

3.5. Eljárás hibás ár esetén

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

0 Ft-os ár,

kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os termék esetén a 50 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 100 Ft-ért kínált termék).

Hibás ár feltüntetése esetén Szolgáltató felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

 

4. A rendelés menete

Vásárlás menete

4.1. A webshopban található termékek megrendelése online történik.

4.2. A vásárlás lépései

Termék/szolgáltatás kiválasztása

Kosárba helyezés

Szállítási és fizetési mód kiválasztása

Adatok ellenőrzése

Rendelés véglegesítése

4.3. A megrendelésről a rendszer automatikusan visszaigazolást küld az e-mail címre.

 

5. Fizetési feltételek

5.1. A webshopban elérhető fizetési módok

előre utalással díjbekérő alapján

Banki átutalás

utánvét- futárszolgálatnak fizetés készpénzzel

utánvét- futárszolgálatnak fizetés bankkártyával

utánvét- a bemutató teremben előre egyeztetett időpontban készpénzzel

5.2. A termék árát és a szállítási költséget a rendelés véglegesítésekor megjelenítjük.

 

6. Szállítási feltételek

6.1. A szállítási módok és díjak a webshopban kerülnek feltüntetésre.

6.2. A szállítási idő a megrendelés visszaigazolásától számítva általában 3-5 munkanap.

6.3. A szállítási idő a megrendelés visszaigazolásától számítva a szalonberendezéseknél- kezelőszékek, munkaszékek, bútorok, gépek esetén általában 4-6 hét. A cég értesítést küld, a megrendelő felé, amint beérkezik az áru és szállítható.

 

7. Elállási jog

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a fogyasztót indokolás nélküli elállási jog illeti meg távollévők között kötött szerződés esetén.

7.1. A vásárló a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől.

7.2. Az elállási jog gyakorlása esetén a vásárló köteles a terméket sértetlen állapotban visszaküldeni.

7.3. Vannak azonban kivételek, melyeket a rendelet 29.§ (1) bekezdése sorolja fel:

A fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát:

  1. a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  2. b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 14 napos határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  3. c) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  4. d) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  5. e) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából (az elállási jog a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy termékekre kiterjed);
 

8. A jótállás/garancia és szavatosság

8.1. A vásárló jogosult a termék hibás teljesítése esetén szavatossági igényt érvényesíteni.

8.1.1.Termékszavatosság
Az új Ptk. vezette be termékszavatosság fogalmát, ami azt jelenti, hogy a vállalkozás által fogyasztónak eladott termék hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki.
A terméket akkor nevezzük hibásnak, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

8.1.2. A szavatossági jogok sorrendje

Akár szavatosság, akár jótállás, az új Ptk. 6:159. § (2) bekezdése rendelkezése alapján négyféle ún. szavatossági jog illeti meg a vevőt:

kijavítás

kicserélés

árleszállítás

vételár-visszatérítési igény (ún. elállás).

Kiemelten fontos, hogy kellékszavatossággal kapcsolatos, valamint a kötelező jótállás hatálya alá tartozó termék esetén felmerülő minőségi kifogás alkalmával is ugyanez a négyféle jogosultság illeti meg a fogyasztót.

Az új Ptk.  szerint, jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

8.2. A jótállási igény érvényesítése

A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető.

Kötelező jótállás esetén ez 1 év, lábápoló szereknél a terméken feltüntetett időtartam, szerződéses jótállásnál a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban rögzített határidő az irányadó.
Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására – megfelelő határidőben – nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

 

9. Adatvédelem

9.1. Az adatvédelmet az adatvédelmi szabályzat szabályozza, mely minden honlaplátogatóra egyetemlegesen érvényes.

9.2.A vásárlók személyes adatainak kezelése a vonatkozó adatvédelmi jogszabályok szerint történik.

9.3. A részletes adatkezelési tájékoztató a weboldal alján érhető el.

 

10. Panaszkezelés rendje és jogérvényesítési lehetőségek (fogyasztónak minősülő felhasználók esetén)

A Fogyasztó a terméket, illetőleg Cégünk tevékenységét illető kifogásait a következő elérhetőségeinken juttathatja el hozzánk: Lásd Szolgáltató

A Fogyasztó elsősorban írásban, egyes esetekben azonban szóban is közölheti Cégünkkel panaszát. A panasz vonatkozhat a Cégünk részéről eljáró személy viselkedésére, munkájára, esetleg mulasztására, mely a termék forgalmazásával, értékesítésével közvetlen kapcsolatban áll.

A szóbeli panaszt Cégünk haladéktalanul kivizsgálja és lehetőség szerint megoldja. Amennyiben a Fogyasztó nem ért egyet a panasz kezelésével vagy a panasz haladéktalan kivizsgálása nem lehetséges, Cégünk a panaszról és azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, melynek másolati példányát eljuttatja a Fogyasztó részére (személyes jelenlét esetén helyben átadja). E-mail- en érkezett panasz esetében 30 napon belül a válasszal együtt megküldi a Fogyasztó részére. Az írásbeli panaszt Cégünk a beérkezéstől számított 30 napon belül írásban megválaszolja. A panasz elutasítása esetén Cégünk álláspontját köteles megindokolni. Cégünk köteles a panaszt egyedi azonosítószámmal ellátni – telefonon, illetve egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás útján közölt szóbeli panasz esetén.

Tartalmaznia kell a panaszról felvett jegyzőkönyvnek:

  • Panasz eljuttatásának helyét, módját, idejét
  • Fogyasztó nevét, lakcímét, elérhetőségét
  • Fogyasztói panasz részletes leírását, továbbá a dokumentumok, iratok, bizonyítékok jegyzékét
  • Cégünk nyilatkozatát a Fogyasztói panaszt érintő álláspontjáról, ha annak haladéktalan kivizsgálása megoldható
  • Jegyzőkönyv felvételének helyét és idejét
  • Jegyzőkönyvet felvevő személy- és a Fogyasztó aláírását – ez utóbbit abban az esetben, amennyiben személyes jelenléttel történik a szóbeli panasz közlése
  • A panasz egyedi azonosítószámát – telefonon, illetve egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás útján közölt szóbeli panasz esetén

Cégünk a panaszról felvett jegyzőkönyvet és válaszunk másolati példányát 5 évig megőrzi, ellenőrző hatóság kérésére bemutatja.

Cégünk a Fogyasztót írásban tájékoztatja, amennyiben a panaszt elutasítja, hogy panaszával mely hatóság vagy Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti. Tartalmazza a tájékoztatás az illetékes hatóság és a Fogyasztó lakóhelye/tartózkodási helye szerinti Békéltető Testület székhelyét, levelezési címét, elérhetőségeit (weboldal, e-mail, telefonszám), valamint Cégünk Fogyasztói jogvita rendezése céljából történő Békéltető Testületi eljárás igénybevételével kapcsolatos álláspontját.

Abban az esetben, ha Cégünk és a Fogyasztó közti jogvita tárgyalások útján sem rendeződik, további jogérvényesítési lehetőségekkel élhet a Fogyasztó:

10.1. Fogyasztóvédelmi Hatósági eljárás

A Fogyasztói jogok megsértése esetén a Fogyasztó jogosult panaszt tenni a lakóhelye szerint illetékes Fogyasztóvédelmi Hatóságnál. A hatóság dönt a Fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról a panasz elbírálását követően. Az elsőfokú hatósági feladatokat a járási hivatalok látják el. Elérhetőségük: http://jarasinfo.gov.hu/

 

11. Szerzői jogok

A honlap szerzői jogi védelme.

Weboldalunk szerzői műnek minősül a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1. § (1) bekezdése értelmében, szerzői jogi védelem alatt áll minden egyes része. Tilos a weboldalunkon található képek, szövegek, szoftveres, illetve grafikai programok engedély nélküli használata, továbbá a weboldalunkat módosító, kártékony alkalmazások használata, ugyanezen törvény 16. § (1) bekezdése szerint. Felhívjuk figyelmét, hogy weboldalunkról, valamint adatbázisunkból történő anyagok, képek, videók, szövegek átvételére kizárólag a jogtulajdonos(ok) írásos hozzájárulása esetén van lehetőség, forrásmegjelölés feltüntetése mellett.

 

12. Részleges érvénytelenség és magatartási kódex

Abban az esetben, ha az Általános szerződési feltételeink egy pontja jogilag hiányos/hatálytalan lenne, arra a részre a vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadóak. A szerződés többi része továbbra is érvényes.

Cégünknek a Fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe nincsen.

 

13. Záró rendelkezések

13.1. Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv és a vonatkozó magyar jogszabályok az irányadóak.

13.2. A jelen ÁSZF 2024. július 3. napjától érvényes.

 

Köszönjük, hogy a SÜDA Hungary oldalát és webshopját választotta!

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Elfogyott
  • Szállítás
Click outside to hide the comparison bar
Compare